1. Dział Administrowania2. Dział Księgowy 3. Dział Windykacji4. Dział Prawny5. Dział Techniczny

Nasze działy

    1. Dział administrowania:

    • Administrator przypisany do nieruchomości.
    • Dbanie o należyty stan nieruchomości.
    • Zlecenie wymaganych przez prawo przeglądów, a następnie realizacja zaleceń wynikających z przeglądów
    •  Zlecanie i kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku
    • Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości oraz książki obiektu budowlanego.
    • Nadzór nad bieżącą eksploatacją budynku, w tym kontrola firm sprzątających, konserwujących i innych.
    • Organizacja i obsługa zebrań Wspólnoty.
    • Wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych, negocjowanie cen i warunków umów, przedkładanie ofert.
    • Odczyty liczników.

      2. Dział księgowy:

      • E-KARTOTEKA – portal internetowy służący do obsługi Mieszkańca (indywidualne sprawdzanie sald i naliczeń przez każdego z Właścicieli on-line, możliwość głosowania nad uchwałami on line);
      • Prowadzenie indywidualnych rozliczeń zużycia mediów dla poszczególnych Właścicieli.;
      • Prowadzenie ksiąg rachunkowych w tym w wersji elektronicznej;
      • Przechowywanie dokumentacji statystycznej i księgowej Wspólnoty;
      • Obsługa rachunku bankowego Wspólnoty;
      • Bieżąca kontrola finansów Wspólnoty;
      • Współpraca z bankiem, wysyłanie przelewów, odbiór wyciągów i kontrola prawidłowości dokonywanych operacji;
      • Sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych.

        3. Dział windykacji:

         Pełna windykacja należności, począwszy od postępowania windykacyjnego, w tym wzywanie dłużników do zapłaty, zawierania ugód dotyczących spłaty, rozkładanie zadłużenia na raty, poprzez postępowanie sądowe, w tym pozwy o zapłatę i prowadzenie spraw, aż do uzyskania tytułu wykonawczego i postępowanie egzekucyjne, obejmujące wszelkie czynności, w tym licytacje z ruchomości i nieruchomości dłużników.

          4. Dział prawny:

          • Wsparcie prawne Zarządu w realizacji bieżących zadań; 
          • Przygotowanie projektów uchwał podejmowanych przez Wspólnotę.
          • Sporządzanie opinii prawnych, w zakresie bieżącej obsługi prawnej Wspólnoty m.in. analiza umów, które Wspólnota zamierza podjąć, zaskarżanie uchwał etc. ;
          • Obsługa postępowań sądowych, m.in. dotyczących powództw o unieważnienie uchwał, postępowania odszkodowawcze przeciwko deweloperowi (wady nieruchomości);
          • Reprezentacja Wspólnoty w sporach z Mieszkańcami, kontrahentami;
          • Udział prawnika w spotkaniach Wspólnoty.


              5. Dział techniczny:

              • Bieżące wsparcie Administratorów i Zarządów w zakresie związanym z problematyką budowlaną (np. remonty, konserwacja, serwis, kontakty z deweloperem).
              • Bieżący nadzór nad realizacją planowanych przeglądów nieruchomości, w oparciu o Art.62 Ustawy Prawo Budowlane i inne obowiązujące przepisy, z wykorzystaniem programu „Przegląd i Kontrola Budynku”.
              • Dokonywanie przeglądów (oględzin) budynków, z obowiązkiem przygotowania projektu planu gospodarczego na dany rok, w zakresie niezbędnych robót i ich kosztów dla wszystkich wspólnot.
              • Czynne uczestniczenie w negocjacjach, związanych z wyborem firmy wykonawczej.
              • Czynne uczestniczenie w komisjach technicznych i odbiorach technicznych robót z obowiązkiem sporządzenia protokołu lub notatki służbowej (poza pełnieniem funkcji inspektora nadzoru).

              Zakres usług ustalany jest indywidualnie w umowie. Powyższe elementy mają charakter poglądowy.

              Jesteś zainteresowany naszą oferta, masz jakieś uwagi odnośnie naszych usług na Twojej nieruchomości, zostaw nam wiadomość. 

              Pole jest wymagane